System bramek to tylko jakieś tam tech rozwiązanie (liderem jest firma SKIDATA, reszta to budżetowe rozwiązania, to tak jak producent kolei Doppelmayr Garaventa, Leitner i reszta świata Tatralift, LST itd...), ale jak ja uczyłem się jeździć na nartach, sprawdziła się zasada "trzeba robić 3 rzeczy: po pierwsze: jeździć, po drugie: jeździć i po trzecie: jeździć". Teraz nauka jazdy na stokach Pilska nikomu nie będzie się opłacać, temu co się uczy, zapłacić za karnet swój i instruktora, przy nowych cenach ?. Marketing to budowa rynku, przede wszystkim taka długo terminowa, czyli dawanie dzieciom, młodzieży do 18 lat dobrych możliwości do nauki jazdy na nartach, bo przecież jak dorosną będą nabywcami, pełnowymiarowymi finansowo Klientami, Gośćmi ośrodka... a co dopiero jeśli się "zwiążą z ośrodkiem" wtedy to można budować narciarski świat ;-)
Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-12-2021, 11:47 przez admin.